کرم پودر آکنه لاین مای
نوشته شده توسط : آرامیس

.

کرم پودر آکنه لاین مای ساخت کشور ایران است. کرم پودر یکی از محبوب‌ترین لوازم های آریش برای زیرسازی است. کرم پودر خوب ضمن رفع نقایص صورت، باعث ماندگاری بیشتر آرایش شده و رنگ پوست شما را یکدست می‌کند. اگر دارای پوست چرب و مستعد آکنه هستند، در انتخاب کرم پودر توجه داشته باشند که کرم پودر انتخابی شما، باید درخشش صورت شما را بیش از اندازه نکرده و همچنین باعث ایجاد جوش و آکنه روی صورت شما نشود. کرم پودر آکنه لاین مای با بهره بردن از مواد تنظیم کننده چربی پوست و مات کننده در سه رنگ دوست داشتنی و نزدیک به پوست، انتخابی فوق‌العاده برای پوست شماست.

کرم پودرها به عنوان یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌ها برای زیرسازی آرایش، معمولا در تمام برندهای آرایشی تولید می‌شوند. یک کرم پودر خوب برای پوست چرب علاوه بر داشتن ترکیب غیر کومودن زا باید سبک تر از کرم پودرهای معمولی بوده و چربی پوست را نیز تنظیم کند. کرم پودر آکنه لاین مای ضمن بهره بردن از این خصوصیات، با استفاده از تیتانیوم دی اکساید، دارای SPF 8 بوده و درخشش بیش از حد صورت شما را با استفاده از سبومین کنترل می‌کند.

سبومین چربی پوست را کنترل کرده و با کاهش میزان آن از بروز جوش و آکنه روی پوست صورت شما پیشگیری می‌کند. ترکیب کرم پودر آکنه لاین مای بسیار سبک بوده و پوشش دهی مناسبی دارد. این ترکیب غیرکومودون زا و فاقد چربی بوده و در نتیجه باعث ایجاد جوش و آکنه روی صورت شما نمی‌شود. در هنگام انتخاب رنگ کرم پودر دقت کنید که کرم پودر یک درجه از پوست شما روشن‌تر باشد. حجم این محصول ۳۵ میلی لیتر است.

 

 

 

برای خرید کرم پودر آکنه لاین مای کلیک کنید. 





:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 11 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: